Виж пълна версия : Избор на цифров фотоапарат.
V I P E R
18.08.04 г., 15:36
Ами смятам до седмица да си купя цифров фотоапарат. Спрях се на модела Sony DSC-W1. Гледах много ревюта и мисля че е доста добра машинка за цената си от 689лв от Германос. Само в Германос съм го гледал защото Техномаркет и Технополис тук в Благоевград си нямаме :) така че ако някой знае дали цената в тези магазини е по-ниска да каже.
Та интересува ме дали съм направил правилния избор. Повече от 700лв не мога да дам за апарат така че можете да предложите и други по-добри от Сонито но ненадвишаващи 700лв. Интересува ме най-вече да прави качествени снимки, оптиката му да е добра с възможност да се слагат допълнително зуум лещи и да има поне някакви ръчни настройки. Аз съм начинаещ и през повечето време ще снимам на Ауто но все пак като посвикна искам да имам възможности за играчка.
Ако някой знае къде мога да видя повече снимки правени с това Сони но без намесата на фотошоп ще съм благодарен да каже. Аз имам снимките само от ревютата в нета които са 3-4 и общо 20-тина снимки.
Сега видях че тук е имало тема за въпросния апарат. В нея ASUSUX е дал доста снимки (103мб) но линка не работи така че ако може да даде друг линк или да сподели впечатления.
Здрасти, за снимки виж тук (http://www.pbase.com/cameras/sony/dsc_w1)
V I P E R
18.08.04 г., 16:00
Благодаря много jor.
Аз намерих доста снимки и мисля че са достатъчни. Сега ако може някой да сподели лични впечатления.
А също така ако има хора които са си купили някакви лещи към апарата или допълнителната светкавица да кажат как работят.
Интересува ме също къде и какви карти Мемори Стик Про се продават. Какви трябва да търся .. марки модели. Оригиналните на Сони ли са най-добри или има и други. Къде са най-евтини.
StillOpossum
18.08.04 г., 17:01