Виж пълна версия : Предлага заетост на уеб-дизайнер
Предлага се работа на уеб-дизайнер за изработка на несложна уеб-страница със статичен HTML. Задължително условие е доброто програмиране под Access, понеже част от страницата трябва да бъде генерирана от Access-функция. Работата е еднократна, не е обвързана с твърди срокове и по груба преценка може да се извърши за около десет дена, ако човек се занимава по 2-3 часа на ден с нея. Заплащане 100 лв. Контакти на ПМ.
Няма значение от кой град са кандидатите, работата е дистанционна.
Ами аз съм начинаещ Web Designer и с Macromedia MX се справям доста добре, но Access не разбирам. Може ли малко повече информация за това каква ще бъде страницата, с каква насоченост. По принцип имам желание, ама от вас пак зависи дали ще се съгласите.
Тцъ, не става. Access трябва. Начинаещ дизайнер може да се справи, стига да има добър художествен усет.
за какво ще се ползва аксеса ?
имам опит с уеб дизайн и уеб програмиране но аксеса ми малко куца... дали неможе да се замени с mysql ;)
ако представиш малко повечко подробности мисля че мога да свърша работата... приятелката ми разбира аксес така че би трябвало да не е проблем ;) разясни малко какво по-точно ще е за да ти кажа дали ще мога да поема работата... иначе съм много навит...
Мисля че не става sql, понеже хостингът не го поддържа. Подробностите ги имаш на ПМ.
kosharka
24.07.04 г., 23:01
Аз разбирам Access, Dreamweaver, HTML и CSS , Javascript горе-долу.Държал съм и изпити по тях :) На Аксес имам 5 , на Web Design - 6 :) .Мисля че мога да ти свърша работата .Прати ми ПМче.А плащането как ще стане ?
хм:) ок де аз мога да предоставя сертификат за php + дипломи за 2ро място на националната олимпиада по ИТ(2 поредни години) :) но все пак не мисля че дипломи и разни изпити имат решаващо значение ;)
~akaj malko... stati`na stranica pyk wyrzana s access bza danni...? A mi kavi kak stawa toq nomer, ili move bi ima[ ne]o drugo predwid pod "stati`na"...?
Syrwyra pod Windows OS li e?