PDA

Виж пълна версия : Предлага заетост на уеб-дизайнер

all
24.07.04 г., 19:43
Предлага се работа на уеб-дизайнер за изработка на несложна уеб-страница със статичен HTML. Задължително условие е доброто програмиране под Access, понеже част от страницата трябва да бъде генерирана от Access-функция. Работата е еднократна, не е обвързана с твърди срокове и по груба преценка може да се извърши за около десет дена, ако човек се занимава по 2-3 часа на ден с нея. Заплащане 100 лв. Контакти на ПМ.
Няма значение от кой град са кандидатите, работата е дистанционна.

CYPER
24.07.04 г., 19:48
Ами аз съм начинаещ Web Designer и с Macromedia MX се справям доста добре, но Access не разбирам. Може ли малко повече информация за това каква ще бъде страницата, с каква насоченост. По принцип имам желание, ама от вас пак зависи дали ще се съгласите.

all
24.07.04 г., 20:51
Тцъ, не става. Access трябва. Начинаещ дизайнер може да се справи, стига да има добър художествен усет.

Spedge
24.07.04 г., 21:49
за какво ще се ползва аксеса ?
имам опит с уеб дизайн и уеб програмиране но аксеса ми малко куца... дали неможе да се замени с mysql ;)
ако представиш малко повечко подробности мисля че мога да свърша работата... приятелката ми разбира аксес така че би трябвало да не е проблем ;) разясни малко какво по-точно ще е за да ти кажа дали ще мога да поема работата... иначе съм много навит...

all
24.07.04 г., 22:51
Мисля че не става sql, понеже хостингът не го поддържа. Подробностите ги имаш на ПМ.

kosharka
24.07.04 г., 23:01
Аз разбирам Access, Dreamweaver, HTML и CSS , Javascript горе-долу.Държал съм и изпити по тях :) На Аксес имам 5 , на Web Design - 6 :) .Мисля че мога да ти свърша работата .Прати ми ПМче.А плащането как ще стане ?

Spedge
24.07.04 г., 23:56
хм:) ок де аз мога да предоставя сертификат за php + дипломи за 2ро място на националната олимпиада по ИТ(2 поредни години) :) но все пак не мисля че дипломи и разни изпити имат решаващо значение ;)

Bloody
26.07.04 г., 20:07